Winkelmandje

Snelle levering vanaf € 4.99,-. Supereenvoudige prijsgarantie Eerder geplaatste bestellingen 11.30 uur wordt dezelfde dag verzonden

Moory levert naar alle adressen in Nederland en België. Op dit moment leveren we met DHL. Verzendkosten worden op elke productpagina vermeld, en de beschikbare verzendmethoden voor jouw bestelling zie je eenvoudig bij het afrekenen.

Verzendkosten

We willen je bootleven eenvoudig maken. Daarom hebben we slechts 2 verzendklassen. Je ziet eenvoudig op elke productpagina wat de totale verzendkosten zullen zijn, en bij het afrekenen zie je welke leveringsopties en verzendkosten van toepassing zijn op jouw bestelling.

Gewone pakketten – 4,99 EUR

Voor het merendeel (98%) van onze pakketten zijn de verzendkosten 4,99 EUR. Je kunt kiezen voor andere verzendopties die in sommige gevallen iets meer kosten (zoals pakketbox en thuisbezorging), maar er is altijd een optie voor 4,99 EUR.

Je ziet de verzendopties (en prijzen) wanneer je de producten in je winkelwagen hebt geplaatst en naar de kassa gaat.

Zeer grote of zeer zware pakketten – 19,99 EUR

Een klein deel van onze producten is zeer groot of zeer zwaar – d.w.z. weegt meer dan 35 kg of heeft een verpakking die langer is dan 150 cm. Als je bestelling een dergelijk product bevat, bedragen de verzendkosten 19,99 EUR. Je ziet eenvoudig op elke productpagina of een product tot deze categorie behoort.

Om een overzicht te geven van welke soorten producten hierin vallen, is hieronder een voorbeeldlijst. Houd er rekening mee dat deze lijst slechts een illustratie is – er zijn bootshaken die niet groot zijn en er zijn producten die groot zijn maar niet in de onderstaande lijst staan.

  • Spinnakerbomen
  • Boeien
  • Bootshaken
  • Steigers
  • Bootaccu’s

Leveringsmelding & kennisgeving

Een orderbevestiging van je aankoop wordt direct na het plaatsen van de bestelling verzonden. Wanneer je artikel klaar is voor ophalen in het magazijn, sturen we je een leveringsmelding. De opgegeven leverdatum is een geschatte verzenddatum. Je wordt door het transportbedrijf op de hoogte gesteld voor de levering en je krijgt dan meer informatie over de leveringsdag en -tijd.

Levering naar afhaalpunt

Als je hebt gekozen voor levering naar een afhaalpunt, sturen we het pakket naar het door jou gekozen afhaalpunt in de buurt van je leveringsadres. De levering gebeurt naar DHL’s afhaalpunten, afhankelijk van wat je hebt gekozen. Je ontvangt een SMS of een briefmelding wanneer het pakket is aangekomen en kan worden opgehaald bij je afhaalpunt. Je kunt je pakket ophalen wanneer het jou uitkomt. Normaal gesproken moet het pakket binnen 7 dagen worden opgehaald. Je ontvangt meer informatie bij de levering naar het afhaalpunt. Het pakket kan alleen worden opgehaald door de persoon die als ontvanger is vermeld. Bij het ophalen van het pakket wordt een legitimatiecontrole uitgevoerd.

Thuisbezorging

Op dit moment bieden we thuisbezorging via DHL aan. Als je geen thuisbezorgingsoptie hebt gekregen bij het afrekenen, komt dit omdat DHL niet in jouw gebied levert. In dat geval moet je een andere verzendmethode kiezen. Je ontvangt continue updates over de locatie van het pakket van DHL.

Voor alle leveringen geldt transport tot aan de perceelsgrens op een berijdbare weg, tenzij anders aangegeven. Als je in een flatgebouw woont, worden de goederen tot aan de portiek geleverd. Als je in een woongebied woont met een soort toegangsbelemmering, zoals een afgesloten slagboom of gesloten poort, worden de goederen geleverd tot zover de weg berijdbaar is.

Je ontvangt een melding van het transportbedrijf voordat de levering plaatsvindt, op het meldingstelefoonnummer dat je bij de aankoop hebt opgegeven. Het transportbedrijf geeft normaal gesproken een geschatte levertijd van ongeveer 3 tot 4 uur en het vereist dat een meerderjarige de goederen in ontvangst neemt en deze ondertekent. Deze persoon moet zich ook kunnen legitimeren. We kunnen helaas de tijden en dagen van de transporteur niet beïnvloeden. In sommige gebieden in Nederland en België kan het voorkomen dat de transporteur alleen op bepaalde dagen van de week thuisbezorging aanbiedt.

Bij ontvangst van de goederen moeten deze zorgvuldig worden geïnspecteerd voordat de levering wordt ondertekend. Als er zichtbare schade aan de verpakking of het product is, moet dit op de vrachtbrief worden genoteerd voordat je deze ondertekent. Als je hebt aangegeven dat de afleverende chauffeur de goederen bij je deur mag achterlaten, ben je verantwoordelijk vanaf het moment dat je dit hebt goedgekeurd.

Wijziging van leveringsadres

Zodra de goederen het magazijn hebben verlaten, kan het leveringsadres niet meer worden gewijzigd. Daarom is het extra belangrijk dat je vóór het plaatsen en bevestigen van je bestelling controleert of het leveringsadres volledig correct is.

Vertragingen bij levering

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk ontvangt – we weten hoe het is als je met de boot weg wilt en het is dringend! Soms gaat het echter niet zoals gepland. Bij eventuele leveringsvertragingen word je, indien mogelijk, altijd op de hoogte gebracht. Mocht er toch een leveringsvertraging optreden, heb je uiteraard het recht om de aankoop kosteloos te annuleren.

Transportrisico

We zijn uiteraard verantwoordelijk voor alle schade die tijdens het transport naar jou kan optreden. Bij de overgrote meerderheid van alle zendingen komt het pakket natuurlijk in perfecte staat aan. Als je bij ontvangst merkt dat de zending transportschade heeft opgelopen, hetzij aan het product of aan de verpakking, vragen we je dit onmiddellijk en ter plaatse te melden aan het transportbedrijf door de schade op de vrachtbrief te noteren voordat je deze ondertekent.

Meld de schade daarna direct aan onze klantenservice zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen met de claim. Hetzelfde geldt voor eventuele verborgen schade die aan het product of de zending wordt ontdekt. De schade moet binnen 7 werkdagen na ontvangst van de levering bij ons worden gemeld. We hadden je graag een langere tijd gegeven – maar het zijn de vervoerders die over dit tijdsbestek beslissen. Het is daarom belangrijk dat je je producten zorgvuldig uitpakt en inspecteert direct na de levering.

Als er schade is ontstaan, mag je het product niet gebruiken en moet je zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Het is ook belangrijk dat je de verpakking bewaart zodat de schade kan worden geïnspecteerd wanneer we je helpen met je klacht. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je een nieuw, onbeschadigd product ontvangt.

Sätt segel med vårt exklusiva medlemskap!

Styr kursen mot oslagbara erbjudanden, tidig åtkomst till nya kollektioner och medlemsförmåner. Som medlem kommer du att navigera i lugnare vatten med varje köp, utan de stormiga haven av missade rabatter. Anmäl dig idag – för en smidig seglats är bara ett klick bort!

Een link om een nieuw wachtwoord in te stellen zal naar je e-mailadres worden verzonden.

Je persoonsgegevens worden gebruikt om je ervaring op de website te verbeteren, toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals beschreven in ons privacybeleid